Nemzetközi stratégia fejlesztés

A nemzetközi kapcsolatok építése és ápolása hosszú távú, előre megtervezett, de rugalmasan alakuló folyamatot jelent. A munka az adott művész, szervezet önmeghatározásával kezdődik, a rendelkezésre álló források és kapcsolatok feltérképezésével.
A fentiek és a nemzetközi környezet adta lehetőségek ismeretében közös munkában dolgozzuk ki a nemzetközi színtérre való kilépés vagy a jelenlét megerősítésének stratégiáját.
A stratégia kidolgozása után igény esetén támogatom a terv megvalósítását.
A folyamatban támaszkodom 18 éves szakmai tapasztalatomra a fesztiválszervezés (Sziget Fesztivál, dunaPart), nemzetközi platformokon, fesztiválokon való jelenlétemre, kortárstánc produkciók nemzetközi forgalmazásában, turné menedzsmentben, Kreatív Európa együttműködési projektekben, az IETM tanácsadói tesületében, és egyéb nemzetközi programokban folytatott munkámra.
A folyamat az alábbi alapvető, egymásra épülő lépésekből áll, melyeket személyre szabottan, közösen dolgozunk ki.
Saját portoflio, erőforrások, korlátok feltérképezése művészeti és szervezeti szinten. Motivációk megismerése a nemzetközi szakmai téren való megjelenéssel kapcsolatban.
Prioritások meghatározása
Felelős(ök) kijelölése, döntési folyamatok megismerése
A helyi szakmai környezetben megismerhető
Külső környezet, nemzetközi tendenciák megismerése
A te jelenlegi helyzeted, vizibilitásod a nemzetközi színtéren
Jelenlegi partnerek feltérképezése, saját erőforrásokkal való összevetése
Motivációk, célok, prioritások meghatározása
- kommunikáció (online és személyes megjelenés nemzetközi fórumokon)
- forgalmazás (szakmai hálózatok, potenciális és megcélzott partnerek meghatározása)
- pénzügyek (árképzés, támogatási lehetőségek)
- projekt fejlesztési lehetőségek a nemzetközi vizibilitás támogatására
Akcióterv készítése időzítéssel, a felelősök és költségek meghatározásával
- A megtervezett lépések figyelése, értékelése
- Szükséges módosítások, finomítások
- A folyamat közös értékelése
- Újra-tervezés